Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - breakdirt916

Pages: [1] 2 3 ... 196
1
does anyone here have any interest in helping me shoot a dirt vs. street video around big bear?

basically the opening 30 seconds show a truck pulling into the silverwood dam parking lot with a dirt bike in the bed, and a sport bike rider pulls over on a turn out, looking up at the rim of the world road.  There is already a sporty car with a girl at that turnout driver taking selfies...they call one another and challenge the other party to a race to the Cedar Glen Malt shop....dirt bike guy takes the trails, sport bike guy takes the canyon...2 mins of switching between gopro footage of each rider in their respective area, and they both pull up to the shop at the same time only to find the sports car already there, and a long legs hot chick steps out...so they all win  :29:

2
General Motorcycle Discussion / Re: AIM Expo Las Vegas
« on: 10/15/18 07:39PM »
did the 450L look hot or not

3
Todd how is Pala?

Is it soft enough for us noob guys?

I got a free room at Pechanga, but my friends are coming at 4, so I was thinking of checking out the track

4
The 450L is the last bike...almost as high performance as the Ktm with significantly less maintenance! 6 speed gear box

5
bali ?!?!? they have good surf there too!!! man once I get out of the working rat race I want to ride and surf around the world

and @ ootv - yes, pismo.

ride a wave, then wheelie a dirt bike, under 1 minute  8)

<a href="http://www.youtube.com/v/7A1htAXyxDY" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/7A1htAXyxDY</a>

6
brraaap


7
Man Husky and KTM!? Kid is living that moto life

I am still sending it baby style at Milestone a couple weeks ago LOL


8
New Members / Re: BACK FROM THE DEAD
« on: 09/25/18 11:13AM »
I dunno man you may have been revived from the dead, into to a dead spot LOL

OCmoto not exactly the same as it was early 2000ís

Ish ton of noobs daily on Facebook groups...no consistency except the people that ride all
The time

9
I used to break dance...and liked dirt bikes

I don't break dance anymore, but "breakdirt" sounds cool thing anyways...like I am breaking new ground, starting new adventures, taking on new challenges

i still dirt bike ride

#9 is generally the center forward position on a soccer team

16 is when I got a driver's license and was also the age that I transitioned through Y2k


10
96 camry?

slice and dice - snip the passenger side wiring and run your own

or get another camry lol

11
what do you mean...carpool lane the whole way

the worst part is when you're doing 80 and traffic is stopped and someone pulls out

or if you're in a non-hov car...then it sucks

12
The older I get the more I start to embrace your deal that weíre going to die anyways and I donít want to end up 90 wishing that I rode more

13
Misc / Re: Goodbye So. Cal / birthday ride
« on: 08/19/18 11:30PM »
ahh bummer, i will be headed to zion...have fun and be safe! i will see you up near yosemite

14
Bikes For Sale / Re: Free Scooter is Gone
« on: 08/16/18 07:19AM »
I will take a look...truck in hand

15
Off Topic / Re: The Jacket of Shame
« on: 08/15/18 02:19PM »
My mom made Indian food too spicy for me as a kid so I drank a lot of water then what little food I ate my mom made from scratch...as a free-choice adult I started eating way worse to my palletís delight but felt like crap

I now mostly start my day with a smoothie/eggs, chicken at home, I drink more water and only eat fried/crap a few times a week as treats

On the other hand I do eat fried stuff at the fair and enjoy it now since I may not be able to
I. 30 years haha

16
pita bikes to get started and running haha...$500

17
already passed LOLOL

18
More reason for me to fear the 400/426 design...gotta get the jetting ratio right, or bust lol

 So before it would idle without choke but stall when you applied throttle?

 And now it will stay running with light throttle and roll-on smooth but wonít idle?

On a basic carb that means go up one size on the pilot jet?


19
That bike scares me

Guessing you already ultra sonic cleaned the carbs

Inside Line Moto, Orange - Matt

20
@gone in 60 and others that responded - thanks for the answers!

the adjuster perspective is what I was hoping to hear - seems that (and understandably for liability reasons) the insurance agents know very little about what happens on the claims side

it looks like it will go relatively smoothly - her own insurance is paying to get it all fixed and will pursue the offending insurance...the body shop that she picked is also on a text basis with her dad, so she can trust that it's getting repaired properly, with all parts in stock. The check will likely get cut today or early this week so that the repairs can commence

makes me think a little bit about my own car - having a 2001 F150 isn't so bad LOL...parts are relatively easy to get, it's not worth so much that would exceed another driver's liability coverage...and makes me sure I want to keep 50-100,0000 property damage for my own liability coverages

Pages: [1] 2 3 ... 196

Page created in 0.149 seconds with 19 queries.

support@ocmoto.com
 Facebook